Salem Al Fakir

Såg Salem Al Fakir på Debaser i går, juldagen, och det var riktigt bra. Över förväntan! Jag gillar hans debutplatta "This is who I am" och på scen blev låtarna ännu bättre; tyngre helt enkelt. Bandet var ruggigt tight och rutinerat vilket gjorde att de klarade av att göra även långa instrumentala partier och jamsessioner intressanta. Vi fick höra en hel del nya låtar och det lät lovande, jag ser fram emot ett nytt album i vår! Tack vare en oerhörd spelglädje och utstrålning på scenen kammar Salem hem fem pingviner!
 image98image98image98image98image98

image122  image123

Om ni hamnade här tack vare ett musikintresse kanske ni kan ha glädje av att läsa konsertresensioner av The Hives, Turbonegro och Marilyn Manson, andra konserter, om Jimi Hendrix, om musik på nätet eller varför inte om vad jag tycker om Kent?

Länkar till andra bloggar om:
, , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Salem al fakir var sjukt bra på hultsfred också!

och tack för julklappen, nu ska jag ut och ragga som fan.

2007-12-26 @ 23:08:19
URL: http://melwinsandbog.blogg.se
Postat av: Vera

Är det 5 av 5 möjliga? Låter som en härlig konsert..
Gott Nytt År!

2007-12-27 @ 14:36:09
URL: http://verasvarld.blogspot.com/
Postat av: Christer

Japp, 5 av 5! Ett stadigt intag av alkoholhaltiga drycker (bl a gin och julmust!) hjälpte också till! :-)

Tack detsamma!

2007-12-27 @ 17:06:50
URL: http://christermagister.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här.
Jag kommer att svara dig här i min egen blogg, så välkommen tillbaka!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0