Björklund chockar!

image202Björklund slår till med att för första gången lägga fram ett förslag som får G i betyg av mig! Alla hans övriga förslag har varit långt ifrån godkända. Det har blivit IG efter IG här i bloggen och jag har pendlat mellan bedömningarna att han har missförstått själva frågan, bara plockar billiga poäng på nonsensfrågor, är okunnig, saknar verklighetsförankring eller t o m att han är rent ondsint...

Förslaget om lärarlegitimation får däremot klart godkänt! (SvD) Visserligen verkar det onödigt krångligt att behöva ansöka hos Skolverket, men i alla fall! Grattis Jan! :-)

Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Spottar man ur sig tillräckligt många förslag antar jag att det måste hända någon gång!

Jag läste din förklaring till varför du bloggar. Att man lär sig att se små vackra detaljer som man inte skulle ha tänkt på i vanliga fall. Jag har aldrig tänkt på det så uttalat, men det stämmer mycket bra. Denna blogg jag länkar till har förvisso inte funnits till så länge, men jag hade en tidigare. Det kan vara svårt att blogga i början, men tillslut har man tusen små saker att skriva om!

(Och i vissa fall använder man istället andras kommentarsfält. Sorry. Men jag vill ändå ge mina kudos till dig. Jag har nu även länkat din blogg på min, antar att det är okej).

2008-04-05 @ 20:18:31
URL: http://lararstudentskan.blogg.se
Postat av: Christer

:-) Ja, det är klart...t o m en blind höna...

Det saknas inte direkt ämnen att blogga om, men däremot tid...och lust ibland. Det går i vågor, ibland är det roligt och då kan man skriva om vadsomhelst, och ibland känns det bara meningslöst. Då hjälper en kommentar som din till att höja motivationen, tack för det! Och tack för att du länkar från din sida, jag ska försöka leva upp till förväntningarna! :-)

2008-04-07 @ 07:20:38
URL: http://christermagister.blogg.se
Postat av: Killfröken

Det ironiska är att det här framställs som ett nytt påfund av Björklund, trots att facken har drivit frågan i nästan tjugo års tid nu...

Lärarlegitimation är asbra, jag längtar...

Förresten: Är det okej om jag länkar till dig? Annars får du hojta till.

2008-04-17 @ 13:57:12
URL: http://www.killfroken.se

Kommentera gärna inlägget här.
Jag kommer att svara dig här i min egen blogg, så välkommen tillbaka!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0