Grammisgrattis!

image140Grattis Salem Al Fakir!

"Årets nykomling", "Årets manliga artist", "Årets kompositör" och "Årets producent", inte dåligt! Jag såg Salem Al Fakir live på Debaser på juldagen och tyckte att han var så bra att jag delade ut 5 pingviner i en recension, men jag såg även The Hives i december och de är faktiskt flera strån vassare. Även de fick 5 pingviner i min recension och är överlägsna som "Årets liveakt"! Grattis till Er också!

Mustasch är värdiga vinnare av titeln "Årets hårdrock", men hur man kan utnämna Kent till "Årets grupp" och att dessutom ge dem pris för "Årets album" övergår mitt förstånd! Samtliga nominerade i dessa grupper är överlägsna Kent! (Läs mitt tidigare inlägg om Kent innan ni halshugger mig!)


Läs mer och tyck till här: AB, DN, SvD, Expressen

För övrigt måste det ju vara någon kompis som gjort anmälan! "Rappare anmäls för "våldtäktslåt" Inte kan någon vara så fånig annars, och bättre reklam är ju både svår och dyr att köpa...

Länkar till andra bloggar om:
, , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kent är Kent, antingen så älskar man dem, eller så hatar man dem. Det finns inget mittemellan. Jag säger bara, GO KENT FFS! ;)

2008-01-10 @ 11:33:25
URL: http://hannamariadenise.blogg.se
Postat av: Christer

:-) Det är väl som Jocke Berg sa under galan:

"-Tack till alla som älskar oss - och alla som hatar oss. Ni driver oss verkligen!"

Alltså bidrar även jag till deras framgång... :-(

2008-01-10 @ 14:03:44
URL: http://christermagister.blogg.se
Postat av: Vera

Att Kent skulle vinna var ingen överraskning ... men dock lite trist.
Saknade Jens Lekman, Shout Out Louds och Miss Li.

2008-01-10 @ 15:26:56
URL: http://verasvarld.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här.
Jag kommer att svara dig här i min egen blogg, så välkommen tillbaka!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0