Melodi i repris?

image188Vilket drama runt melodifestivalen! Är det alltid så här? Björn får inte vara med och ordkrig mellan Nordman och Carola... Själv förstår jag inte själva grejen med "Andra chansen". Om inte låtarna var tillräckligt bra första gången... Ska man gå efter tittarnas åsikter verkar det lika bra att skippa låtarna och bara köra Björn på lördag; gärna för mig!

Moderaterna verkar i alla fall förstå att ett av Björklunds förslag är helt galet, kanske dags att de ser över de andra tokigheterna också!

Israel fortsätter att jobba för Hamas genom att säkra tillgången på självmordsbombare och terrorister... Håller USA en grundkurs för sina närmast allierade? "How to make a terrorist and secure your future wars"...

Något annat jag missat medan jag var borta?
London var vårigt och underbart föresten! Bilder dyker upp inom kort.
Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: anna

andra chansen är väl till för att om det e för många "bra" artister lr låtar på samma ställe ska några till kunna gå vidare... Lr så e det bara för att man vill att finalen ska vara lite mer speciell och därför måste man vänta en vecka innan man ser den och då e dt lika bra att lägga till några låtar och så har man en "deltävling" till... några ideér bara :D

2008-03-04 @ 21:11:55
Postat av: anna

glömde säga att jag håller med dig om att man bara borde köra björn på lördag :D hah

2008-03-04 @ 21:13:46
Postat av: Christer

och för att dra in mer pengar på telefonsamtal och reklam kanske... :-)

2008-03-05 @ 16:12:40
URL: http://christermagister.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här.
Jag kommer att svara dig här i min egen blogg, så välkommen tillbaka!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0