Dagens lycka

För att jag inte ska känna mig tvungen att lägga till underrubriken "Grinig gammal gubbe spekulerar" på min blogg, och för att motivera mig till att se positivt på livet, så har jag bestämt mig för att publicera temat "Dagens lycka" så ofta jag kan ett tag framöver!

Det första lyckoämnet är lätt att välja! Det mest grundläggande för lycka måste ju vara KÄRLEK och jag låter bilden tala för sig själv:

                                                      


Jag har också tänkt avsluta alla mina inlägg i fortsättningen med en liten "bonusruta". Det kommer att bli en åsikt, onödig men intressant fakta eller ett citat skulle jag tro... Eftersom dagens lyckotema är kärlek så bjuder jag på några riktigt vackra textrader skrivna av Bob Dylan.

When the rain is blowing in your face
And the whole world is on your case
I could offer you a warm embrace
To make you feel my love

When the evening shadows and the stars appear
And there is no one there to dry your tears
I could hold you for a million years
To make you feel my love




Länkar till andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vackra foton du har!
Har själv precis börjat blogga och har inte hunnit titta runt på din sajt än. Men jag såg att du skrivit en kommentar till min fråga varför man bloggar. Jättekul att ngn läser det man skriver. Hur hittade du min blogg förresten?

2007-11-21 @ 13:09:31
URL: http://www-und.ida.liu.se/~lotgr723/blogg/

Kommentera gärna inlägget här.
Jag kommer att svara dig här i min egen blogg, så välkommen tillbaka!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0