Cafébilder

Nu fick Christer bråttom! Fastnade framför skärmen med lite bildredigering och ska snart vara hemma hos en kompis och träffa det gamla killgänget!

Jag är en riktig amatör på det här med bildredigering, men de här bilderna på Hanna från morgonens fika blev jag riktigt nöjd med! Jag hoppas att Hanna godkänner dem... Hon är inte alls pigg på att bli fotograferad, men ibland är hon i alla fall halvnöjd med resultatet...

Jag är också lite tveksam till att redigera bilderna. Jag gillar att bilderna visar det man verkligen ser, men den här gamla stilen passade så bra in i miljön på café Tratten. Jag hoppas att ni tycker om dem, och om någon har tips på hur man kan göra det bättre så tar jag gärna emot dem... (Malin?!)

358133-20

358133-24

358133-21


Länkar till andra bloggar om: , , , , , , ,                

Kommentarer
Postat av: malin

nejdu, jag tyckte att redigeringen var bra! Så från mig kan du inte få nå mer tips, det bästa man kan göra för att bli bättre är att ofta sitta och redigera. ju mer man håller på, desto mer lär man sig. Jag tyckte att bilden i mitten var finast. Evt, lite mindre mättnad på koppen. :)

2007-11-03 @ 18:52:25
URL: http://melwinsandbog.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här.
Jag kommer att svara dig här i min egen blogg, så välkommen tillbaka!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0