Sommarbilder i grådasset

Fy vad det är grått, kallt och trist! Fick en fråga tidigare i kväll: "Vad gör man egentligen i Sverige på vintern"? Mitt något oseriösa svar blev: "Ja...man köper skivor, går på konserter och super ner sig..." Förutom det så får man väl leva på sina minnen! Hanna och jag spenderade två underbara veckor i ett tvåmannatält i södra Sverige och på Gotland i somras, så jag slänger in några bilder från den resan. De värmer i alla fall mig, och jag hoppas att de kan sprida lite värme till någon annan!


                     

                         

           

           


När det gäller vinteraktiviteter så har jag biljetter fixade till The Hives och Marilyn Manson i december. Bowling och biljard var aktiviteter som dök upp i diskussionen, någon som har några andra förslag?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja mig värmde bilderna iaf... :) Ligger här och känner mig allmänt frusen och så klickar man in på din blogg och hittar en massa bilder. Det är nästan så att man kan känna hur man tinar upp lite grann... :) Man måste nog påminna sig så här i vintertid om att det inte alltid är det här pissvädret i Sverige, även fast det känns så när man är mitt uppe i det. Nu blev iaf jag påmind om att det faktiskt kommer en vår och en sommar igen, visserligen dröjer det... Men det kommer! :)

2007-11-13 @ 00:21:00
URL: http://hannamariadenise.blogg.se
Postat av: HelenaQ

*sjunger*
JA see deeet snööaa...

Fina bilder :-)

2007-11-13 @ 12:36:15
URL: http://helenaq.wordpress.com
Postat av: Labia

Jättefina bilder!

Vinteraktiviteter.. hm.. Ingen som tycker om att pyssla? Baka lussebullar och pepparkakor? Klippa och klista papperstomtar och sånt? Jag längtar tills jag får sätta mig ner med några st. och börja råpyssla :D

2007-11-13 @ 13:42:48
URL: http://viktoriassekret.bloggagratis.se
Postat av: Christer

Men Labia, vilka seriösa förslag! Det var inte direkt vad jag väntade mig av dig! Har du glömt att du är "Labia/Viktoria"? ;-)

Ärligt talat så måste det bli lite schizofrent att ha två "offentliga" identiteter (vi har väl alla fler, men inte så tydligt som du...). Du kan väl kommentera något under din andra identitet någon gång, så att jag kan kolla upp den också...trots att jag ju inte kommer att veta om det är du...men misstänka alla som kommenterar från och med nu... :-)

Tack för förslagen, men grejen med aktiviteterna du föreslår är att jag hatar allt som har med vintern och julen att göra (förutom maten)! Så utomhusaktiviteter typ skidor, skridskor och sånt är också uteslutet!

2007-11-13 @ 17:05:31
URL: http://christermagister.blogg.se/
Postat av: Labia

men :D haha! jag är ju fortfarande en människa ;) inte en kåtmaskin.. nej, det finns ingen skillnad på labia och mig bara att labia får stå för det jag inte kan skriva i min officiella "rena" blogg.
ja, vi får väl se om du kan gissa dig till "vem" jag är annars :D

usch, ja samma här. det är jobbigt med det kalla.. men det är skönt att ta en riktigt lång vinterpromenad med en vän och sen komma in i värmen o dricka varm choklad.
sen så är det lite säxy också.. bli instängda med ett lager av snö.. inte kan komma ut.. helt underbart! bara under täcket är det varmt!

2007-11-14 @ 11:18:18
URL: http://viktoriassekret.bloggagratis.se

Kommentera gärna inlägget här.
Jag kommer att svara dig här i min egen blogg, så välkommen tillbaka!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0