Helgen som gick

Jag föjde mitt eget helgtips och hade två trevliga, men utmattande, kvällar. I fredags var jag och Hanna på krogrunda med fyra kompisar och hamnade t o m på efterfest! Det var länge sedan, och nu kommer jag ihåg varför! Den där sista fulgroggen (vodka, glögg och citronjuice i det här fallet) klockan tre är inte direkt nödvändig...
                    image137
I går var Hanna och jag på Debaser och såg "Ho Chi Minh Howlers" och "Randy". Spelningarna var väl inget speciellt direkt (recension i SvD), men jag älskar livemusik, så det var en toppenkväll i alla fall! Att sedan kunna stå i baren och se på när folk dansar till Black Flag och Misfits är underbart! Debaser är helt enkelt The Place för mig! Mötte upp några av Hannas kompisar runt två och tog nattbussen hem halv fyra...alltid lika skoj...men vad ska man göra!     
Länkar till andra bloggar om:
, , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här.
Jag kommer att svara dig här i min egen blogg, så välkommen tillbaka!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0