God jul, god jul!

När jag skrev mitt inlägg "God jul" i går så kom jag att tänka på den här gamla härliga julsången med Anders F Rönnblom:

              

Jag vet inte riktigt hur planen ser ut i dag, men jag vet att jag vill se Kalle Anka på samma tid och på samma sätt som vanligt, och om det blir en jultomte så hoppas jag att han har skägg. För övrigt håller jag med om att den bästa julklappen är Glödande sex i juletid och även om jag räknar med att få det så kan det ju vara bra att gardera sig; "Godhet ger samma njutning som sex"!

Jag vill också grattulera folket i Thailand, tror jag...för visst var det så att Thaksin inte var en av de ärligaste ledarna direkt?

Länkar till andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Janis

Nu är ju julen över, men jag har inte vaknat förrän nu, så jag lyssnar iaf! Härligt, hade nästan glömt bort både låten och Anders F! Måste laga gamla stereon och sen ha en härlig nostalgiafton med alla gamla bra LP-skivor!Och då ska jag lyssna på Anders F:s "Kvicksand" (drar i mina ben, jag bara sjunker längre ner)också! Och "Kysste henne långsamt" förstås, och alla låtar jag glömt bort!

2008-01-06 @ 15:55:05
URL: http://metabolism.wordpress.com
Postat av: Christer

Kul att jag kunde påminna dig! Min gamla skivspelare är också trasig, men jag tror att jag har uppdaterat de flesta gamla godingarna på CD.

2008-01-06 @ 18:58:48
URL: http://christermagister.blogg.se/
Postat av: Janne/Lancefestivalen

Sitter på en F-box här hemma... :P

2008-05-26 @ 22:01:12
URL: http://www.lancefestivalen.se

Kommentera gärna inlägget här.
Jag kommer att svara dig här i min egen blogg, så välkommen tillbaka!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0