Rockbjörnen

Kom precis hem från Hovet där jag sett utdelningen av en massa Rockbjörnar. Det var en riktigt trivsam och rolig show överlag. Det är ju långtifrån allt jag gillar, men variation är alltid trevligt! Jag hade ståplats och tack vare att scenen sträckte sig tvärs över hela parkettytan så innebar det att man kunde stå så nära man ville. Halva nöjet med showen var att se alla hysteriska fjortisar springa efter sina idoler! :-)

Sahara Hotnights var nog gladast över sitt pris som "Årets svenska grupp", eftersom de var så besvikna tidigare. Jag tycker däremot inte att de är värda priset direkt, tröströster? Jag var mest imponerad av Linda Lampenius rygg (dags att börja träna!) och mest lättad över att inte Kent dök upp och tog emot sitt pris! Läs mer om utdelningarna i Aftonbladet. I Sydsvenskan kan ni se bilder på Ola Salos skägg, och kanske lämna en kommentar! Själv tycker jag att det är OK, men att han ser bättre ut slätrakad; bara ett "VM-skägg"? :-)

        image155

Länkar till andra bloggar om:  

Kommentarer
Postat av: Vera

kul att Saharorna fick ett pris till slut. ner med grammis, heja Rockbjörnen!
Ang fröken Lampenius rygg så är det nog dansa man ska göra .. haha.

2008-01-27 @ 14:39:40
URL: http://verasvarld.blogspot.com/
Postat av: Christer

Eller spela fiol kanske... Jag har inga grannar under mig, så dans kanske är mest hänsynsfullt...:-)

2008-01-28 @ 19:15:30
URL: http://christermagister.blogg.se/
Postat av: Vendela

jag var också där! timo var lugnt bäst :D

2008-01-29 @ 21:57:22
URL: http://vendelaheterjag.blogg.se
Postat av: Christer

Jag hörde att ni skulle dit Vendela. Jag fick faktiskt fråga Ida i dag vem sjutton Timo var av alla som uppträdde. Hon förklarade att det var "han som räknade till 16", och jag håller med, han var bra! Jag gillade Vincent också, och Septembers dansare... :-) Jag hade sett fram emot Mando Diao, men de hade ju inte valt sin bästa låt direkt, så jag blev lite besviken.

2008-01-30 @ 14:44:01
URL: http://christermagister.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här.
Jag kommer att svara dig här i min egen blogg, så välkommen tillbaka!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0