Tisdagstema - Okänd

                 image173
              "Veckans tema är okänd. Finns det någon eller något okänt runt er?"

Ovanstående är veckans fotouppdrag, och jag är omgiven av okänd kunskap!
En snabb bild på en stor del av kurslitteraturen jag förväntas läsa de första sex veckorna av en kurs är allt jag hinner med i dag. Som ni kan se av mina fina
"post-it"-lappar med anteckningar är lyckligtvis inte all denna kunskap längre okänd, utan välkänd...eller i alla fall igenkänd. :-)

Länk till fler bilder inom tisdagstema okänd

Vill ni se fler av mina bilder finns de bl a här: Tisdagstema-Ensam, Tisdagstema-Yta, Tisdagstema-Stor, Tisdagstema-Horisont, Sommarbilder, Höstbilder, Cafébilder, Ordlös onsdag 1, Ordlös onsdag 2, Ordlös onsdag 3
Länkar till andra bloggar om:
, , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Wickan

Vad är det för intressant kurs du ska gå?
Men all litteratur under sex veckor!!!
Lycka till!

2008-02-12 @ 19:59:14
URL: http://wickansvarld.blogspot.com/
Postat av: Kattis

Hej! Tack för kommentaren i min blogg, så jag kunde hitta hit! Hua, vad många böcker du ska igenom!!

2008-02-12 @ 20:22:19
URL: http://www.tjornebrant.se
Postat av: Pialotta

Massor av okänd litteratur.. mycket att bläddra genom.. Du har visst att göra för att öka kunskap och se in i det okända:-)

2008-02-12 @ 21:10:57
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Christer

Jag läser specialpedagogik och ska skriva en uppsats, så det är en kompott av specialpedagogisk litteratur och vetenskapsteori/forskningsmetodik. Tack och lov är flera av böckerna riktigt lättlästa och grundläggande, och dessutom intressanta, men jag plöjde ett par vetenskapliga texter om olika handikapp på engelska häromdagen, och det var inte alls kul!

Det värsta är att vissa saker blir mer och mer okända ju mer man läser... :-)

2008-02-12 @ 23:30:16
URL: http://christermagister.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här.
Jag kommer att svara dig här i min egen blogg, så välkommen tillbaka!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0